Is het gelukt om doelen te formuleren? Of wel voor je klantreis of wel voor je interne organisatie?
Hoe dan ook maak ze SMART en deel ze op. Dus van jaardoelen naar halfjaar naar kwartaal naar maand en naar week. Zodat het haalbaar is voor iedereen maar ook dat je kan sturen indien nodig.
Bottleneck
Weet je nu niet waar je bottleneck zit, of denk je klantreis?, interne organisatie?. Ik heb gewoon een omzet doel ook goed toch?
Jazeker, heel goed maar om die te kunnen halen wil je er wel voor zorgen dat je gehele klantreis goed loopt en dat je dit intern ook aan kan met je medewerkers, processen en systemen. Of misschien mag je zelf als ondernemer jezelf ontwikkelen op het gebied van leiderschap.
Stel je zelf eens de volgende vragen;
Als je morgen 2 x zoveel klanten krijgt waar loop je tegenaan qua organisatie.
Als je morgen 2 x zoveel product capaciteit krijgt wat is je grootste kans in je klantreis.
Succesvol opschalen
Lastig om te beantwoorden, dan raad ik je aan naar het relatie evenement succesvol opschalen te gaan op 24 januari in Lunteren.
Meld je hier aan; Succesvol opschalen
Red je dit niet geen probleem ik kom graag een kop koffie bij je drinken om het toe te lichten.
Fijne dag, Marije
#teamtraining#samenwerking#ondernemen#organisatieverbetering#doelen#interneorganisatie